Wednesday, December 11, 2013

rabu dengan taipan yang banyak #38


bismillahirrahmanirrahim...
.
In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful
.
 . 
.
11.12.13 | bandar baru bangi |1821| paip jiran | pokok sena rumah gagak |
.
.
gigih nak tulih jugak guna phone.tarikh punya pasal..kofkofkofff!  =p
.
.
.
"kadang2 apa yang keluar dari mulut kita tak sama dengan dalam hati kita..."
.
"ada orang bila defensiv, sanggup benci benda yang dia paling mahu..."
.
.
ntah mana laaaa, aku mengopi ayat atas ni.tak hengat.
.
fynn jamal kot
.
.
satu je yang aku pasti.
.
aku mengopi sebab kena dengan aku.dalam tak sedar.dalam luar kawalan minda.
.
tapi tang hati tu laaa.deeep.ngehehehee.=p
.
.
p/s:sesambil tengok csi weiii.terer ah.
lain betol bila pakai phone nih.esok edit balik kat komputer...adoiii.

12 di lubuk hati kamu:

MystoryPic said... Reply To This Comment

No more wordless wednesday..............

atuk said... Reply To This Comment

Assalamualaikum Cik Marikh

ikutkan saja luahan hati

cik marikh said... Reply To This Comment

@MystoryPic : muehehehee.. katanya tajuk pon "rabu dengan taipan yang banyak" muekekeke! =p

cik marikh said... Reply To This Comment

@atuk : waalaikumsalam atuk.
tak nak la...kadang2 boleh binasa. =p

! Arjunakirana ! said... Reply To This Comment

wooo... lama tak jenguk2... salam sejahtera cik marikh wootwoot2

cik marikh said... Reply To This Comment

salam sejahtera juga inchek @! Arjunakirana ! =)

plain83 said... Reply To This Comment

salam mars ^^
rasanya kata2 yang dicopy itu kena dengan 1/3 penduduk bumi ini... kekeke ;3
happy 2014~

cik marikh said... Reply To This Comment

salam @plain83, ahahahaaa! eppi 2014.

! Arjunakirana ! said... Reply To This Comment

Wahhh... "ada orang bila defensiv, sanggup benci benda yang dia paling mahu..."

cik marikh said... Reply To This Comment

@! Arjunakirana ! :

tersurat tersirat mengikut keadaan sungguh kan, inchek arjuna...

! Arjunakirana ! said... Reply To This Comment

Tah laaa... Tp arjuna lg berahsia... Gagaga pettakkk

cik marikh said... Reply To This Comment

@! Arjunakirana ! :
kesimpulannya inchek arjuna suka secret recipe la ni ye. tehehehe. =p

Post a Comment

dlm hati korang?