Wednesday, February 15, 2012

rabu tanpa taipan yang banyak #14

bismillahirrahmanirrahim...
.
In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful
.
.
.
selain si zogi
.
aku ada 1 buah gerek a.k.a basikal tua
.
3 buah motosikal
.
1 jet pejuang
.
.
.
 lagi satu motosikal dalam proses
.
.

6 di lubuk hati kamu:

cheqna said... Reply To This Comment

salam singgah
mana jet pejuang tu??
comel vespa tu..=)

cik marikh said... Reply To This Comment

halemak, tak ternampak pulakk..
ade kat tayar beskal tuuu.. hehehe =.="

! Arjunakirana ! said... Reply To This Comment

opss dah org tya... ok mane c zogi tu nak tau gak :)

cik marikh said... Reply To This Comment

zogi? ade kt rumah...
nak bawak msuk opis tak muat, besorr.. =p

YOUsoF said... Reply To This Comment

Oh kat tempat kau gerek tu basikal eh.. Kalau johor gerek tu lebih kurang macam hebat, terbaik.. ;D


So aku boleh buat ayat gerek kau tu gereklah!

Hans said... Reply To This Comment

wah
buat koleksi gerek ke?
hehehehe


P/S : Nak Minta Tolong Bantu Hans Menang iPad 2

http://hanspunyablog.blogspot.com/2012/02/pusingan-akhir-contest-gadget-impian.html

Post a Comment

dlm hati korang?