Sunday, February 12, 2012

tag itu

bismillahirrahmanirrahim...
.
In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful
.
.
.
seseorang tag aku kat fb
.
hanya mampu senyum sengih macam kerang busuk,teheeee
.
.
kalau itu yang difikirkannya, mahukannya bagusla
.
kalau boleh dari dulu memang itu yang aku mahu untuk diri aku ni, insyAllah
.
.
.

aku ke yang berkaca mata itu? ecehhhh
yang pakai baju biru tu pulak siapa?  
.
.
.
untuk peringatan diri ini
.
"antara DUA HATI, ada syara’ yang MEMBATASI..
jagalah KESUCIAN hati, agar terjaga fitrah insani..
.
.
.
.
.
termenung berfikir sejenak kekhilafan diri
.
.
psttt: errr, pahal lagu yang sama dok berulang kat telinga aku nih?
-tentang rasa (pengaruh vanila coklat la nihhh...)
.












  




2 di lubuk hati kamu:

! Arjunakirana ! said... Reply To This Comment

lagu ape ek?... ermmm.. cantik kartun tu... cukup sopan dan seninya... hehehhee

cik marikh said... Reply To This Comment

lagu tentang rasa - astrid..
kartun comey2...heehee

Post a Comment

dlm hati korang?