Monday, July 25, 2011

kotak bunyi bawah meja

Bismillahirrahmanirrahim...
.
In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful.
.
.
.
abang fezal : "mar, nak tak ni? (sambil angkat kotak bunyi)"
.
aku : ehhh~ nakkkkkkk!
.
abang fezal : "owner asal tak amik lagi , ntah bila nak amik ntah...pakai la dulu"
.
aku :  yeyy! (sambil guling2 <<<< tipu jee )
.
.
.
apa itu kotak yang berbunyi itu?
.
.
tu, yang kat bawah tu
.
.
.
.
.
.
.
 meja penuh, letak la bawah meja....sound good punyalah!
.
.
.
.
.
dari haritu dah order kotak bunyi dari tokey tingkat atas
.
.
tak dapat-dapat pon
.
.
ala2 retro gitu..i likeee~ (orang punya, aku punya dalam mimpi je)
.
.
.
.
.
eh!
.
baru je, baru je kejap tadi, tak habis lagi taip nih
.
.
.
abang fezal : "mar, kotak bunyi mana? owner sms tanya pasal kotak bunyi"
.
aku : "ade je nih, nak amik laa,  #senyum..." ( dalam hati, sangat keciwa, adehhh)
.
.
.
bila nak dapat kotak bunyi sendiri nih
.
.
.
.
.
jom cuba..

4 di lubuk hati kamu:

"Arjunakirana" said... Reply To This Comment

hahahaha... RADIO rupanye... ingat hadia ape laaaa... tak payah beli radio.. dengar kat on9 radio jeee.. lagi senang :D

cik marikh said... Reply To This Comment

hehehee...
on9 radio kt opis? mimpi je laa..
hbis disekat jkr jgk..=(

Shawn Razaleigh said... Reply To This Comment

oh namanya kotak bunyi eh.hehehe.klasik

cik marikh said... Reply To This Comment

shawn: klasik tak klasik sangat laa..heheee

Post a Comment

dlm hati korang?