Friday, July 22, 2011

rasa itu

Bismillahirrahmanirrahim...
.
In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful.
 .
.
petang semalam, balik dari office
.
macam biasa, naik lrt
.
.
.
.
.
rasa janggal bila
.
aku seorang saja perempuan
.
.
.
kau, hang, awak, kau, ye, kamu, kamu semua lelaki
.
.
.
rasa janggal bila
.
aku rendah
.
.
.
kau, hang, awak, kau, ye, kamu, kamu semua tinggi-tinggi
.
.
.
rasa janggal bila
.
kau, hang, awak, kau, ye, kamu, kamu semua berbaju biru
.
kau, hang, awak, kau, ye, kamu, kamu semua berbaju kuning
.
.
.
aku berbaju pelangi
.
.
.
rasa janggal bila
.
kau, hang, awak, kau, ye, kamu, kamu semua berseluar
.
.
.
aku? 
berbaju kurung
.
.
.
.
tapi dalam hati sama tau
.
.
semangat
.
.
yey! 
.
.
.
aku tak tahu pasal bola pon
.
.
.
cuma kalau malaysia, selangor perak lawan
.
.
memang la aku tengok
.
.
sah - sah la abang aku penyokong tegar
.
.
semalam gol diiktiraf ke?
.
.
.
.
.
oh! esok abang aku pi singapore
.
.
semangat sungguh laaa
.
.

2 di lubuk hati kamu:

Gagak said... Reply To This Comment

referee iktiraf, hehe.. patutnya xgol

cik marikh said... Reply To This Comment

tapi gol jugak...ape nak dikata~

Post a Comment

dlm hati korang?