Friday, June 3, 2011

kursus mencari jodoh....=D



 kiti kiut
.
pagi - pagi dah buntang mata
.
.
dapat fax
.
.alhamdulillah, saat yang aku tunggu2 datang juga
.
.
langkah lagi setapak ke depan
.
.
tapi, galau juga hati aku ni
.
.
dup dup (heartbeat)
.
.
.
maklum ler, kursus nak mencari jodoh
.
.
ok! aku tipu, ngeeee
.
.
ade ke kursus cenggitu? aiyooo
.
.member office le yang kabo, kursus mencari jodoh
.
.
sebab apa?
.
sebab
.
.
ramai yang jumpa jodoh bila pi kursus tu
.
.sebab apa?
.
.
lama tu,  2 minggu,
.
jenuh la aku
.
.
 
 semoga semua berjalan dgn lancar...amin.
.
.
apa-apa pun, niat itu penting
.
.
.
.
tinggalkan office 2 minggu, maknanya
.
.
semua kerja nak kena siapkan
.
.huhuuuhuk
.
.
.
 yeahhh! semangat! semangat! yeyehhh!
.
.
 cam aku pon ade tu...bercermin mata gitu..
.
..
.
p/s :  dialog bos dan aku
bos : lain kali bagitahu, nak kursus...
aku :eh!  tadi kan dah bagitahu (dalam meetiing), lagipon, saya tak baca habis & reply lagi...
bos : bagitahu awal2, kenapa i mesti tahu dari orang lain..
aku : erkk! ok2!
bos : senang nanti i nak tengok schedule i, mana2 kerja yang perlu buat
aku : =D sori bos....( dalamhati je )

4 di lubuk hati kamu:

♥ LULU ♥ said... Reply To This Comment

ade ke kursus cari jodoh kat mlysia ni??hehe

Black Moon said... Reply To This Comment

hahahaha... doctor cari jodoh ada laaa... hehehe. 2 minggu yeee... dahsyat tuuu.. ok ok tp kursus kat mane? x bagi tau lokasi pong?.. selamat mencari jodoh :D

Cik Cempaka said... Reply To This Comment

Haiii thanks datang umah kite, kite datang jengah kamu jugak..salam perkenalan =)

miz marikh said... Reply To This Comment

lulu : klu ade nk join ke lulu? ngehngehh...

mr.arjuna : lama sngat2..=/ oh ye, dekat kampar, perok...=)

cik cempaka : jenguk2 ler, x mo la tnggu raya bru nk mai ye...=) salam perkenalan.

Post a Comment

dlm hati korang?