Friday, June 8, 2012

petang semalam...

bismillahirrahmanirrahim...
.
In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful
.
.
.
usai solat asar, member office bagitahu
.
"mars, ade parcel untuk mars...dekat pigeonhole bos, tapi nama mars laa".
.
 uik? apakah?
.
.
pos ekspress, alamat pengirimnya tiada...
goncang2 dengar, kot la bunyi tik tok tik tok, boleh stand by buka langkah, huhuuuu
.
dalam kepala penuh tanda soal
.
ade beli barangan online ke lately ni? ok. tak ada?
.
masuk contest? dah dapat pun, sagu hati je pon
.
.
.
 bila dibuka, uik? dibungkus rapi, siap bercorak2 tuhh, lipatan..
kemas dengan pembalut dot dot polka dot.

.
.
.
selak2 buka, Allah! nampak kulit buku, hard cover 'Cinta - Meraikan Kasih Di Langit Syurga'
aku tahu buku ni....
.

.
bukak helaian, tertera nama pengirim seperti yang dijangka...

.
kenapa?
.
.
.
 terima kasih orang di sana, sangat2 hargai.
.
.
.

hari ni belek2 helaian, terberhenti jap dengan ayat yang biasa aku baca dan ayat baru yang luar biasa yang aku baca
.
 skrip kegagalan                    skrip kejayaan 
.
"Bagaimana suara hati kita selepas menukar skrip kegagalan menjadi skrip positif?" [rasa lain macam, hehehe..kidding!]
.
.
.
.
p/s : eh! baru perasan, parcel yang diterima tidak bercop? posmen tak bertauliah kah pengirimnya...huhuuu
[ tak pe lah, buku yang dikirim sudah pun berada dalam tangan, wehoooo! =D ] 
.
p/s : berdasarkan tarikh yang ditulis, O4O62O12... maka, parcel yang misteri ini, aku anggap sebagai hadiah genap 3 tahun aku bekerja tetap di perkhidmatan sekarang nih, hehehee.
.
.
.
 Kata Adam, Bicara Hawa
- "harapan yang wujud dalam hati tidak semestinya perkara besar yang perlu dilakukan bagi memenuhinya. Adakalanya, dilakukan dengan kata-kata ataupun perbuatan kecil" -
.
.



 
 
  

8 di lubuk hati kamu:

Azhafizah[フィザ] said... Reply To This Comment

Tahniah dapat hadiah tu..terima kasih berkongsi sedikit ilmu dapat buku tu ^__^

Telor Power said... Reply To This Comment

untungnya....dapat gift berbentuk buku ilmiah begini. kena jaga rapi ni

HeNRieTTa JoSe said... Reply To This Comment

Salam perkenalan....thanks for the follow....thanks for the share....followed u back...

cik marikh said... Reply To This Comment

@Azhafizah[フィザ] : err, hehehee sama-sama..

cik marikh said... Reply To This Comment

@Telor Power : untongg, tak yah beli, free aje..kehkehkeh..mmng kena jaga elok2..=)

cik marikh said... Reply To This Comment

salam kenal @HeNRieTTa JoSe, thanks to u too..=)

! Arjunakirana ! said... Reply To This Comment

Untung laaa.. dapat buku free, post tak bercop? pelik tu.. haaaa... terlupa la tu nak cop... rajin membaca cik marikh kita nie, bagus2... :)

cik marikh said... Reply To This Comment

si pemberi pun untung juga, inchek @! Arjunakirana !...
bungkusan misteri, terima kasih. =)

Post a Comment

dlm hati korang?