Wednesday, May 16, 2012

sunan musafir contest yang sueperbs...

bismillahirrahmanirrahim...
.
In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful
.
.
.
.
.
.
akhir April yang lalu, aku pergi PWTC jadi 'ulat yang mencari buku'
.
dalam kepala memang nak beli buku RAM yang tak ada dalam stok lagi
- SUNAN MUSAFIR
- FIKSYEN 302
.
tapi, 1 je dapat...
kata bro kat booth alaf 21, tarikh akhir KLBIF berlangsung baru ada SUNAN MUSAFIR
'acanne'? 
masa tu pulak ada kenduri kahwin di ipoh,perak
.
.
nasib terserempak dengan blog sue yang superb
.
coba ajela, mana la tahu rezeki dari Allah, yang penting kita coba...bak kata atuk sg.besi aku
"kita coba, coba, coba, coba dan coba selagi ada upaya"..huhuhu
.
.
 sunan musafir tak ada lagi tuuuu, nak...nak...nak~~
.
.
.
antara novel RAM yang jadi pilihan?
kenapa?
buku pertama yang aku baca hasil keluaran RAM
.
pertama kali tengok macam tak lalu ja nak buka, kehkehkeh!
.
baca tajuk pon, rasa macam tak best, satu janji? alahaiii~
.
dah tu kat depan tulis
'kerana cinta aku ingin hidup' & 'kerana cinta juga aku sanggup mati' 
.
adeiiii~, cinta2 pulakk, tak suka laa..
baca sinopsis kat belakang pun macam tak berapa nak best
.
tapi, kalau dah ada depan mata(kakak beli), tak kan tak baca pulak
.

sekali dah baca, hahahaha! terus jatuh suka!
.
kata novel THRILLER, cintan cintun pun kurang laaa~
.
moral of the story ---> don't judge the book by it's tittle or synopsis  tau! hahahaha!
.
.
KLBIF tahun 2007 - 02052007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

nota keselamatan : sebak baca news ni..=(


 

14 di lubuk hati kamu:

Telor Power said... Reply To This Comment

jadi novel tajuk 'satu janji' tu best la....Pinjam

amoy nara said... Reply To This Comment

sunan musafir ek...nak carik la nanti.. baru rase complete sume nye!

atuk said... Reply To This Comment

Assalamualaikum Cik Marikh

saya pergi hari akhir...tenguk persembahan ramli sharif ajer...he he

sue perbs.. said... Reply To This Comment

betul2..klu tngk cover memg tk mnarik sngt.. tpi bile tngk name ramlee awang mursyid terus rase nk beli.. hehe.. btw thanx ek sudi join.. gud luck

sue perbs.. said... Reply To This Comment

betul2..klu tngk cover memg tk mnarik sngt.. tpi bile tngk name ramlee awang mursyid terus rase nk beli.. hehe.. btw thanx ek sudi join.. gud luck

cik marikh said... Reply To This Comment

TP : of cozzz~..pinjam? bulehhh aje..

amoy : cari2, jgn tak cari..=)

atuk : dengan Pian Habib jugak kan atuk? hehehe.

sue : no problemo, thak you beb..=)

Uncle Jonni said... Reply To This Comment

byk tu koleksi novel dia... huhuhu

cik marikh said... Reply To This Comment

jonni : banyak tak banyak sangat laaa, boleh laaa, lebih daripada 2, banyak juga laaa..huhuhu

APAN said... Reply To This Comment

minat betul gayanya tuh ngan novel...aku baca dulu yg ada dlm subjek bahasa melayu tok spm tu je la, ini pun da lupa tajuk pe... :)

sue perbs.. said... Reply To This Comment

contest dah tamat.. siapa yang menang?

http://sueperbs.blogspot.com/2012/05/pemenang-sunan-musafir-contest-yang.html


thanx join..

ciksusu said... Reply To This Comment

congrate!! dtg dr contest yg sama..
folow n link kamu ye ;)

cik marikh said... Reply To This Comment

apan : time spm? macam paksa rela jek..keh keh keh

sue : thanks.hehehehe =D

cik susu : tq!..=D

Cik Wedges said... Reply To This Comment

wahhhhhhhhhh...sangat cemburu...saya tak ada koleksi sunan lagi...heeeee... :) best2x.. :)

cik marikh said... Reply To This Comment

cik wedges, carik jangan tak carik..
best wooooo~...heheeee =)

Post a Comment

dlm hati korang?