Wednesday, May 2, 2012

rabu tanpa taipan yang banyak #15

bismillahirrahmanirrahim...
.
In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful
.
.
.
selak2 diari 2009, terselit sehelai kertas
.
.
.
mana kau sahabat?

10 di lubuk hati kamu:

Uncle Jonni said... Reply To This Comment

blog juga boleh dikategorikan sbg diari.... kan?

huhuhu

cik marikh said... Reply To This Comment

herkk..
ye kot, sikit2 tak semua...huhuhuu

! Arjunakirana ! said... Reply To This Comment

selak selak nampak tttttteeeettttt huahuahuha :P

cik marikh said... Reply To This Comment

woo, wooooo~ nampak apenye tuuu!
oit, amboiii~.. =p

Black Jeepsu said... Reply To This Comment

tutttttt.. hahha

epalejau said... Reply To This Comment

epal baaaaaaaaaaanyak diari. tiap tahun berdiari. tapi bulan Januari pun tak abis salin ;P

! Arjunakirana ! said... Reply To This Comment

hahahahahahahahahahha

cik marikh said... Reply To This Comment

black jeepsu : oittt!, hohooho!

epalejau : huhuuuu, beli buku nota je la, tukar tahun je nnti, tak yah tukor2 dah...huhuuhu

arjun : gelak panjang, suka nooo...

Telor Power said... Reply To This Comment

wah ini sapa yg beri ni?

cik marikh said... Reply To This Comment

tak de sape, cuma salin dari sumber mana, tak ingat...
pastu selit2 je kat buku...
tu yang dok selak2 jumpa tuuu...=)

Post a Comment

dlm hati korang?