Thursday, January 26, 2012

4 tahun - 26 januari

Bismillahirrahmanirrahim...
.
In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful
.
.
.
mohamed ali dinie a.k.a ali
.
yang tak reti duduk diam
.
ada aje yang nak dibuatnya
.
bila dilarang, sekejap aje senyapnye
.

tak ade apa yang cik yaya nak bagi, heheheee
.
kesian le korang dapat makcik macam cikyaya ni
.
.
Selamat Ulang Tahun yang ke EMPAT
.
semoga ali menjadi anak yang soleh
.
menjadi BERANI seperti beraninya Ali bin Abi Talib
.
.
toksahla lari berdecit bila nampak lipas, heheee
toksah la takut bila bilik gelap, kuikuiiiku
.
.
p/s : macam la ali si budak tecit tu pandai baca apa yang cikyaya dia tuliskan...
tak pe lah, ibu dia boleh wakilkan
.
.
.
kek? errrr..makan nasi je laaa
.
kihkihkihhh
.
.
.
.
.








5 di lubuk hati kamu:

Arjunakirana said... Reply To This Comment

Alhamdulillah, pandai juge cik yaya cari lapik pakai surat kabo aje.. heheheh biasa la tu.. disini pun dah tua2 pun pakai lapik surat kabo aje :)

cik marikh said... Reply To This Comment

hahaaaha!..ntah sape ntah yang layan ali alas surat kabo tuu, mar tngkap gambo aje...=p

! Arjunakirana ! said... Reply To This Comment

erk... ape daaaa.. huahuahua :)

cik marikh said... Reply To This Comment

kebiasaanye, memang kitorang alas surat khabor aje...=)

! Arjunakirana ! said... Reply To This Comment

wokey... noted :)

Post a Comment

dlm hati korang?