Wednesday, July 6, 2011

kisah ali # 4 - ali sayang...

Bismillahirrahmanirrahim...
.
In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful.
.
.
sekarang ni, umur ali 3 tahun 6 bulan 
.
.
 leka dok nyonteng, kunun2 tengah belajar la tu, nak masuk kelas
.
.
teacher tadika epal ( tadika kakak ali ) suruh masuk tadika awal
.
.
tak payah bayar
.
susah nak cari orang pemurah macam ni, zaman sekarang
.
.
mungkin sebab kisah dorang kot, yang buatkan teacher besar jadi pemurah
.
.hmmm, entah laaa, semoga bertambah rezeki warga tadika epal
.
.
ali siap tunjuk baju sekolah baru lagi tu
.
ali : 'cik aya, tengok nii,ali ada baju baru'
cik yaya : 'woooaa! =)... 'ali, beg nk bawa pergi sekolah dah ada ke?"
ali : 'tak ada...cik aya, belikan la, untuk ali"
cik yaya : denggg* pulak dahhhh.
.
.
.
 herkk! macam marah je, bila cik yaya dia soh pandang kamera
.
.
hari ni hari pertama ali pergi sekolah
.
kata ali, dia menangis
.
kata ibu dia, masa nak masuk kelas, ali dok kesat mata (nangis kot)
.
sebab
.
tengok ibu dia tak ada kat situ
.
.
apa-apa je la ali oiii,
.
yang aku tahu, opah ali kat rumah, tak yah poning2 lagi dah
.
.
teacher ali pulak yang dok pening dengan ali yang tak reti duduk diam tu
.
.
heheeehe
.
.
"senyum la sikit, ali..." haaaa, cam tu laa
.
.
p/s : siapa nak jadi ayah angkat ali? tak pon, pakcik angkat ali? 
.
just PM me, ok
.
.
ngeeee   (=.=)'
.
.
macam hape , laaaa
.
.



5 di lubuk hati kamu:

sue. said... Reply To This Comment

he so cute..........

Shawn Razaleigh said... Reply To This Comment

hah. cute perubahan gambar

miz marikh said... Reply To This Comment

sue : comey, time nakal mai, dh tak comeyy...heee

shawn : heehee, tak dijangka..main petik saja..

Black Moon said... Reply To This Comment

Bahan cerita hahahah.. :D

miz marikh said... Reply To This Comment

yang penting...ali ni bukan bahan masakan...hahahaXD

Post a Comment

dlm hati korang?