Monday, June 13, 2011

alahai adik aku...

Bismillahirrahmanirrahim...
.
In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful.
berkenan plak aku dengan ayat adik aku kat FB nih ha
.
.
"kate2 maut smlm...'buat ape ade pakwe2 nih..tengok cam kaklina tak de pakwe tetibe dah kawen dah haa"
.
.
hehee, ni kes adik aku yang lagi sorang (dah ade pakwe) la nih
.
parah2!
.
.
kalau menghilang tuh, haaa, tau la..tengah bercakap2 dengan phone la tuu
.
.
macam mana ntah nak tegur, pe'el yang sorang nih lain sikit
.
.
ada backup besar, bahaya2!
.
apa2 pon, slow-slow
.
.karang terjah kang, terkejut beruk pulak nanti
.
.
" believe in Him, Allah always knows what better for us "
.
.
.ok, sambung ayat yang kat atas tadi.
.
" kate2 maut hari ni...'lebih baik pakai bajusendiri daripada pakai baju orangg..sendiri marah, sendiri penat mau kene gosok baju lagi..!gggrrrr.."
.
.
hahahaa!
.
kes pinjam baju aku, dah iron bagai
.
tup tup..what!! tak muat rupanya
.
.kena la, gosok baju lagi satu
.
.
.yang untungnya, aku la
.
.
baju untuk pi kerja esok dah siap di iron!
.
.woohoooo!
.
.
terima kasih!
.
lain kali, pinjam la baju lagi, tak kesah punyer!
.
.
comey jek kartun nih ponnn....

6 di lubuk hati kamu:

♥ LULU ♥ said... Reply To This Comment

suka gmbr tu..hehe..bwang pon tau mrah kan..hehe

Black Moon said... Reply To This Comment

hahahaha... dah sama saiz.. sabo je laaa.. nanti anak pulak pinjam.. hehehe

miz marikh said... Reply To This Comment

lulu : don't play2 with bawang aaaa..ngeee

en.arjuna : ntah2 x sempat nk pinjam,buat kain buruk, ramai sngt yg blasah pakainyee..

Black Moon said... Reply To This Comment

hahaahaha... rasakan leeee

miz marikh said... Reply To This Comment

herkkk!

Black Moon said... Reply To This Comment

hahahahaha... lalaolaoaoka

Post a Comment

dlm hati korang?