Tuesday, April 26, 2011

i love books more than people...muehehehe

.
.
.
hadiah untuk diri sendiri
.
buat kerja tepian, haruslah ada hasilnya
.
.
tak apalah, beli untuk diri sendiri pon
.
.
siapa lagi nak belikan kalau tak diri ini
.
.
ngeeeee
.
.
 tadaaaa!!
.
.
.
beli kat pertama, dapatlah diskaun, bagus tokeh nih!! i loikee, ntah hape nama kedai ntah, tepi escalator jekk, the only one , kedai buku at pertama, eh! yeke? i think so...

.
.
.

insyAllah, ade masa akan di rumuskan buku-buku kat atas tu ye
.
.
.
isabella dah habis dibaca
.
.
.
.
sekarang ni tengah baca hijab cinta
.
.
tapi bukan sekarang laaaa
.
.
aku nak buat kerja untuk esok nih
.
.
.
huuuuu
.
.
.
cer tngok tahun tuu...aishhh, dah bulan april dahhh, 2010 lg kerr??
.
.
.
.
klibf
.
.
.kuala lumpur international book fair datang lagi
.
.
.
.
.bawak anak penakan ( yang dah pandai baca je)
.
.
mak usu dorang skali, jangan dilupa, mengamuk 1 rumah karang
.
.
sementara nak tunggu cik munn n cik yana, membaca ler dulu..
.
.
.cik yaya dorang pulak pi rayau2 sambil tengok dr.m
.
.
.
tengok je
.
.
dok tandantangan buku dia, RM100 only...dok ketaq tangan aihhh..
.
.
nak beli buku dia, tak cukup budget pulak
.
.tangkap gambar aje laaa
.
.
.
 muka penat
.
.
.
tak larat nak jalan dah, lepak kat landing tangga pon jadi la, 
.
.
.sementara nak tunggu makcik2 dorang cekau buku
.
.
.
.
yey! balik time!! masing2 perot lapor...
.
.
.
hasil tangkapan kitorang?
.
.
.biasa-biasa saja, kecil-kecilan
.
.
.cukuplah
.
.
.tapi ada 1 buku yang aku tak dapat cari (tak tahu penerbit lerrr)
.
.
.tak pe, bole cari kat pertama
.
muehehehe
.
.
.tadaaaaa!!!
.
.
buku aku ada1 je, kiri atas skali...oppss! solusi tu pon, aku punya
.
.
.
.nota drumstick : semua buku kat atas tu, dua  je yang aku dah baca, ujang dengan apo? ..miahahaaha
.
.
.

2 di lubuk hati kamu:

Black Moon said... Reply To This Comment

oooooo... rajinnye baca buku... buku lali nak? hahahaha

miz marikh said... Reply To This Comment

hamboiii, buku lima nak?..ngehngehh

Post a Comment

dlm hati korang?