Saturday, March 12, 2011

1 malaysia...

semangat la kunun
.
.
08-09 03 11
.
pi sarawak
.
.lengkap suda 1 malaysia aku jejak
.
.
.
dah suku abad, baru habis jejak 1 malaysia
.
.
heheeehe
.
.
itu pon sebab kerja separuh
.
.
kalau tak, tak berpeluang la aku
.
.
alhamdulillah
.
.
i luv my job
.
.
walaupon kadang-kadang amat memenatkan
.
kadang-kadang amat menjenuhkan
.
.
dan kadang-kadang rasa aku tak layak
.
tak layak, sebab ada lagi yang lebih layak dari aku
.
T__T'
.
.
gugeling.
.
.
.
.
 waiting...alone..
.
.
flight pukul 7am, pukul 5am aku dah melongo sesorang, dok tunggu bos aku mai
.
.
.ramai sesangat 'hero hindustan' yang temankan aku
.
.seriau pon ade
.
 bole plak nyanyi lagu feveret aku time aku selisih dengan dorang..haishhh  =___='
.
nasib baik ade abe polis duduk selang 2 tempat duduk
.
.
rasa selamat sikit
.
.ngeeeee
.
.
kaki aku ada atas tongkang feri
.
.
.nak ke site amik masa 2 jam dari kuching
.
tak terkira plak, berapa jambatan aku lalu
.
tapi
.
.sungai ni, tak ada jambatan
.
.
sungai ni ( lupa nama sungai ) ade feri tau
.
.
snap gambar. dari dalam kereta, maleh nak kuar....
.
.
.
tak ada sape nak snap gambar aku...bebayang pon jadila..
.
.
.
.
alang-alang dah sampai 
.
.harus lah pi bersenam sikit, sekejap aje pon
.
.
suka tengok pintu gelungsur tu...
.
.
bangunan Dewan Undangan Negeri
.
.
seberang jalan pon jadi la...
.
.
insyAllah, panjang umur murah rezeki, kita jumpa lagi ye,'awak'...ngeeehh
.
.
.nota drumstick : 
bos : 'kamu ni, dalam flight tidur, dalam kereta tidur...senang je ek..'
aku : 'erkk! penat la bos! '( deep in my heart-i tak sehat la bos..huuuuu )
.
.
.

0 di lubuk hati kamu:

Post a Comment

dlm hati korang?