Thursday, November 4, 2010

sebuk, fesbuk, ngantuk....

mata berair
.
.
mulut dok nganga sambung menyambung
.
.
kaki dok goyang2
.
.
.
nak tahan ngantuk punya pasai
.
.
oh! lagi 1, sambung nescafe semalam yang kelat
.
.
.
aihhh..dh tertidoq kat office tngahari tadi pon, ngantuk juga ke miz marikh
.
.
hehee
tertidur la sangat
.
.
lepas makan bihun, dan2 aku ngantuk
.
.
mata tak boleh bukak
.
.
apa lagi, 

.
dok gagau la kat tempat bos
.
mentang2 la, bos kecik tak ada
.
.
psst:: tempat dorang kan besau
.
kih ki kih
.
tengok jam baru pukul 11.3oam
.
.
dah macam nobita dah
.

letak kepala, terus lelap
.
.
sedar2 dah pukul 1:3opm
.
.
huishhhh, lama yang amat
.
aku budget dalam 12.oo bangun
.
.

adeh~
.
.
sambung kerja balik
.
.
sambung makan bihun yang tak habis tadi
.
.
sambung dan sambung
.
.
sangat2 sibuk, tapi sempat pulak aku tidur
.
.
ngeeeee
.
esok nak kena submit kat bos
.
.
minggu ni asik tidur lambat bos
.
.
bos bagi kerja banyak sangat2
.
sebab tu 'tertidur' kat pejabat
.
.
kawan2 cari tak jumpa
.
.
nasib baik dorang nampak selipar putus sebelah saya punya bos
.
.
kalau tak mereka nak telefon 999 dah bos
.
.
.

bos,
kaki saya dok goyang lagi nih
.
.
esok kalau saya hilang jangan repot 999 ye
.
.
.

nota drumstick: sompat lagi aku layan csi kannn, sambil berblog pulak tuh

.
.

0 di lubuk hati kamu:

Post a Comment

dlm hati korang?