Saturday, October 30, 2010

25...suku abad..

alhamdulillah
.
.
aku masih berpeluang bernafas
.
masih berpeluang
.
melihat
.
berjalan
.
.
makan2..hehe
.
banyak lagi la
.
.
syukran pada mu ya-Allah...
.
.
cam biasa
.
ucapan seperti tahun-tahun yang lepas
.
.
aku rasa
.
kalau tak ada fb,
tak ada siapa yang tahu
.
.
semalam hari ulangtahun aku
.
.
hehehe
.miz marikh tak kisah
.
.
.
tapi yang best tu
.
balik kerja penat2

.
dok melangut atas kerusi
.
tudung pon tak bukak lagi
.
.
jeng jeng jeng
.
ade plak kek datang
.
.teheheheeee..malu ah. (tutup muka sikit)hahahaa
.
.
birthday kek aku yg ke-2 sepanjang aku hidup kt dunia nih
.
.
.tahun lepas, aku penat drive pergi balik ipoh
.
.tup tup ada kek datang
.
oh!
.
.
.terima kasih my luvly family
.
.
luv u'all
.
aww..( tutup muka sikit)
.
.
tahun ni sedap sikit
.
'faveret' miz marikh la
.
.
kek coklat
.
.
 uikk.. yang nih nampak cam sodap jekkk...heheee--->ihsan gugeling

0 di lubuk hati kamu:

Post a Comment

dlm hati korang?