Wednesday, July 21, 2010

kisah semalam - patut ke?


7hb ogos
.
tarikh sejarah
.
kununnye la
..
kementerian tempat aku krja nih nak cipta rekod.
.
rekod malaysia je lah
.
.
hidangan 1 malaysia.
.
sah-sah la nnt bentuknya 1 malaysia
.
.
aku rasa la .
.
.
eh! tak..tak
.
.
hidangan malaysia sejauh 1km!
.
.
tu dia aihhh!
.
.
banyak gila
.
.
.
undi semalam
.
unit aku dpat makanan indian food
.
.
dh siap bagi menu tuuu
.
pelik
.
.
lagi sadis,
.
aku dpat menu CRAB MEAT AND EGG MASALA
.
.
.
huhuhu.
.
dah la crab plak tuh
..
.
.
family aku pon, tak pernah masak crab
.
.
adeh~
.
sah-sah la mahal
.
.
.
hmmm
.
.
nak dapat nama punya pasal
.
.
ishkh2
.
jangan membazir sudah
.
.
 klu makanan sehat tak pe la..

nota drumstick : kau ingat, kau larat habiskan semua makanan tu?huhuuu

0 di lubuk hati kamu:

Post a Comment

dlm hati korang?