Tuesday, July 27, 2010

cakar-cakar yang cun!


SKETCHES
 .
.
aku suka tengok orang sketch
.
.
seni sungguh
.
.
tangan aku ni, pengko je lebih
.
.
tapi, kalau aku slalu practice..
.
insya-Allah....
.
masalahnya
.
.
mahu atau tak mahu je
.
.
nak, tapi malas.
.
.huh
.
.
miz marikh...
sila up sikit diri kamu itu ye..
.
.
.
heheh
.
.
.
intro je nih.
.
.
next time aku post dengan yang berkaitan
.
.
.
sila jamu mata di bawah
.
.
google je pon gambar-gambar kat bawah ni

wahhhh...suka cara dorang kaler..sape dorang?=p

.
dan ini

konsep tu penting...tihtihtih.
.
yg sodap mata aku memandang
.
.

woooooo....saya suka3x..cun kan ..tp kaler agak terang la.. 

yang ni pon...
.
.
wahhhh..walaupon nmpk cincai, tapi tersirat...i like


nota drumstick: miz marikh boley! yey!..bila nak start?...errrr, mmm...jap fikir..adeh~

0 di lubuk hati kamu:

Post a Comment

dlm hati korang?