Friday, May 27, 2016

hari terakhir

bismillahirrahmanirrahim...
.
.
In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful
.
.
.
alhamdulillah 
genap 2 tahun, sudah tiba saat aku pula keluar dari tempurung aku ni
.
ye, pejabat aku ni bolat comey macam tempurung =p
.
dannnnn
.
.
lega ke dapat keluar tempurung tu?
.
ntah le
.
.
bukit keluang, terengganu 
.
.
apa pon skop kerja yang mendatang, insyAllah aku cuba paksa dan cuba untuk terima
bersyukurlah, awok tu ade kerja
.
.
bersyukurla tiap2 bulan awok dapat gaji
.
bersyukur
dan terus bersyukur
.
.
bersyukur, awok masih ada disini,masih ada di dunia ini
untuk awok baiki diri
 . 
 tapiharus diingatkan, 
untuk diri sendiri  yang sentiasa lupa
.
apapun yang kita buat adalah lillahitaala
.
.
.
pssttt: 
hari ini ada kempen menderma darah kat office aku ni. memanggg rasa nak derma darah, tapi tu laaaa
.
keadaan tak mengizinkan
.
berat badan kurang.puahahahaha! (den tak kuatttt!)

2 di lubuk hati kamu:

! Arjunakirana ! said... Reply To This Comment

wakakakakaka.... tak layak derma darah... jangan pulak derma benda lain sudah... hehehehehe

fashionGuru said... Reply To This Comment

Very good and intersting blog... I liked the post...

Also check my blog : Fashion Guru

Post a Comment

dlm hati korang?