Wednesday, October 24, 2012

pucuk paku, pucuk ubi...

bismillahirrahmanirrahim...
.
In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful
.
.
.
2009
 sepi
.
.
.
suatu petang yang jem di KL
.
.
ayah: 'dah lama tak makan pucuk paku, pucuk ubi...
pucuk ubi kat sini ade, tapi tua..'
.
ayah: 'kita dok kampung..kamu tukar kerja kat jabatan ipoh boleh? ulang alik...'
.
aku: 'pindah?? boleh jeee, heheehe..ulang alik? ipoh <---> kg.tanjung? uishhhh~ jauh bebenor.
.
.
ayah : 'dekat jee, tak jauh...'
.
aku: kihkihkih ( hati dah ade kt kampung, yang jauh pon boleh kata dekat... ) ;p
.
.
.
.
.
i tradisional house! 
.
jom puasa sunat esok..---->klik nih atok_pahala dosa

11 di lubuk hati kamu:

! Arjunakirana ! said... Reply To This Comment

besar rumah...

cik marikh said... Reply To This Comment

arjuna : tapi sayang...tak terjaga.

Pen Biru said... Reply To This Comment

nasib baik kampung sy dekat..50km aje

cik marikh said... Reply To This Comment

pen biru : 50km?? memangggg dekat...;p

HeNRieTTa JoSe said... Reply To This Comment

Chantek rumah tu....

Hans said... Reply To This Comment

rumah kampung best

cik marikh said... Reply To This Comment

rietta : erkkk! tang mana tu? heheeee. tq rietta

hans : mmng best, tapi... ;p

Telor Power said... Reply To This Comment

ni kalau jaga2 betul mesti lawa nih....

cik marikh said... Reply To This Comment

t.power : betul tu bro..x de sape yg tinggal, rumah tu pun dibiarkan sepi..sayang sungguh laa..

cerita best said... Reply To This Comment

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog bg komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog..chat box pakjoe tidak dikira nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

cik marikh said... Reply To This Comment

pak joe : =)

Post a Comment

dlm hati korang?