Monday, July 9, 2012

em pe cak !!!

bismillahirrahmanirrahim...
.
In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful
.
.
.
godek2 gambar, mengimbau memori >> kununnnnn
.
dalam perjalan balik dari pi site di mersing, johor (april 2012)
.
singgah jap gerai2 tepi jalan
.
bukan gerai orang dok jual pisang goreng keladi goreng
.
tapi gerai penduduk tempatan jual ikan+udang fresh2 gitu 
.
.
.
tak beli pon,
.
dok main cak2 dengan  anak beruk/monyet.
.
comeyyyy kan! kecik2 dah pandai ngintai! =p
.
.
.
tengok tuu, tangan brother joe lagi besau dari anak monyet/berok
.
.
.
belakang gerai ni ada sungai, kat situ je la deme2 tangkap ikan+udang
.
tak ingat dah, nama sungai tu, huhuuu
.
.
.
 sepasang mata di sebalik lantai kayu
.
.
 hai! nama saya momo!
.
.

10 di lubuk hati kamu:

Uncle Jonni said... Reply To This Comment

uik ? cantik ah gambo tu... serius...

like 100 kali... huhuhuhu

HeNRieTTa JoSe said... Reply To This Comment

sangat kiut.....men intai2 bagai....

Telor Power said... Reply To This Comment

aik.....hahahaha ini beruk kaki skodeng ni

! Arjunakirana ! said... Reply To This Comment

macam ada sambungan je cite nie...

Ermmmmmm....

cik marikh said... Reply To This Comment

@Uncle Jonni gamber cantik ker? beruk tu yg nampak cantik? ehh! hahaha! tq pacik jonni...heheee

cik marikh said... Reply To This Comment

haaaa, hati2 tau! @HeNRieTTa JoSe, ini berok suka intai2! hahaha!

cik marikh said... Reply To This Comment

hahaha! ini geng bro@Telor Power laaa, suka skodeng...ngehngehe

cik marikh said... Reply To This Comment

ermmmm?? mane ade la, tak de siri2 ini cerita wahai inchek @! Arjunakirana !...=)

! Arjunakirana ! said... Reply To This Comment

alahai.. pendek sangat cerita nye gagaggaa

cik marikh said... Reply To This Comment

pendek sebab dalam kategori cerita pendek,
bukan telemovie, huhuuuu..

Post a Comment

dlm hati korang?