Friday, November 4, 2011

hilang terkenang

Bismillahirrahmanirrahim...
.
In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful
.
.
.
terkenang memori dahulu (dulu la sangat, ade la sebulan lepas)
.
.
.
.
.
mahal2 iphone aku tu, lagi mahal memori kat dalam
.
quote
.
gambar
.
nota
.
segalanyalah
.
.
asik dok teringat aje... yelah, 24hours dalam dakapan
.
.
sekali hilang, terbayang2
.
baru saja kehilangan barang
(memula hilang pisau & gunting masa belajar - sayang wooo)
(hilang iphone - erghhh, menusuk jantung!)
.
.
hilang?
beli lah baru
.
bukan ke boleh dapat di mana2
.
model yang sama
.
warna yang sama
.
sebijik sedorok sama
.
.
.
terkadang terlintas juga
.
hilang barang kesayangan, terkenang2
.
kalau hilang orang tersayang?
.
fooooh~, sukar nak diungkapkan
.
.
hilang yang tiada galang gantinya
.
setiap orang lain corak ibu jarinya
.
lain kembang kuncup hidungnya
.
lain pula diameter badannya
.
hebat bukan ciptaanNya?
.
apatah lagi tingkah laku, wajah yang setiap hari kita hadapnya
.
.
.
.
.
nah! udah2 la tu wahai hati (hati aku)
.
usah asyik bermuram duka dengan kehilangan yang boleh diganti
.
 usah asyik mengimbau berhari-hari
.
itu namanya tiada rezeki
.
.
.
.
.
salam aidiladha
 hiasan raya puasa september lepas
.
kotak saja materialnya
.
sukaa! lawanyaaaa!
.
kredit to p.cik H yang sudi menghiasnya
.
.
.
.
.
nota drumstick:
"the past cannot be changed, forgotten, edited or erased;
it can only be ACCEPTED"
.
REDHA
.
.
.

3 di lubuk hati kamu:

Sidratul Muntaha said... Reply To This Comment

Kadang-kadang dah dalam genggaman pun boleh pergi.Takdir sifatnya misteri.

Hilang i phone, sedih tu.
Tapi, jangan diingat-ingat.Itu tandanya bukan rezeki kita.

Semoga gantiannnya yang lebih baik nanti. Insya Allah.

Arjunakirana said... Reply To This Comment

ooooooooooo.... biasa la tuuuu

cik marikh said... Reply To This Comment

sidratul : mmng lebih baik, kalau dulu setiap hari 3 kali perlu dicas baterinya, skrng seminggu sekali... =D

arjuna : ye leeeee...

Post a Comment

dlm hati korang?