Tuesday, October 25, 2011

layan lagu rock kapak

Bismillahirrahmanirrahim...
.
In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful
.
.
.
.
hari ni ade ujian sistem siaraya 1 bangunan
.
.
so, siaraya radio akan dibekalkan ke telinga2 pekerja
.
.
.
tup2! yang didendangkan tu, lagu2 rock kapak wehhhh!
.
.
.
.
tangkap lentoq lerrr~
.
dengan aku sekali pon lentoq daaa
.
.
.
tangkap leleh~
.
.
.
.
 aku, ade la suka sikit lagu rentak cenggini (ecehh)
.
.
tapi sepatah  lirik pon tak hengat
.
.
  ( suka dengar, tak suke nyanyi )kah2! yolahhh tu, 
 .
dengar je laaa
.
.
.
on air : ella - apakah upaya, diriku wanita~~ (pengemis cinta)
.
.
.
ayoooommmma~ siap bunga bagai kat gitar  =.="
.
.
.
on air : slam - bukan sekejap dengan mu~,bukan mainan hasratku~ 
(gerimis mengundang)
.
.
.
errr, tak semua lagu masuk dalam jiwa, serasa mengantuk pon hade
.
.
.
yeyehhhhghh!
.
.
.
huarghhhhzzzz z z  z  z   z     z
.
.
nota drumstick : untuk pengetahuan, radio muzik akan ditutup, kenapa? tak tahu laa
.
.
.
on air : slam - syukur Tuhan masih sayang pada kita
masih sayang, masih ada cinta~ 
(mentari muncul lagi)
.

 

5 di lubuk hati kamu:

penbiru said... Reply To This Comment

sy pun minat lagu rock kapak ni..siap bli cd karaoke lagi..eheheh

Hans said... Reply To This Comment

aku pun minat
tapi ada waktu2 bila aku dengar lagu tu aku rasa macam nak marah jer sapa buka
tgok mood kut
hahaha

cik marikh said... Reply To This Comment

penbiru : wooo, dasat...siap karaoke tuuu..=p
hans : alaaa, mood tngh berbungaa, sukaaa...time tngh frust kot, sbb tu ko marah2..hahaaa!

DoodleLicious said... Reply To This Comment

rock kapak = ikut mood

kalo mood tak baik, kene kapak la jawabnya,haha

Hans said... Reply To This Comment

hahahaha
mungkin juga la kut

Post a Comment

dlm hati korang?