Wednesday, April 13, 2011

keputusan

aku suka pakai baju seragam
.
.
tak payah nak fikir2
.
"nak pakai baju hape ek, esok? hmmm.... "
.
.
.
aku dalam delima..dilema nih
.
aku ingat nak masuk balik wataniah la
.
.
tapi
.
kalau aku masuk aku akan bertambah 'hangit'
.
.
yup, hangit...aku ni spesis kulit yang cepat terbakor
.
.
.
pastu, dah la aku ni tak reti nak hunggah2 ( lebih kurang happening2 gitu la)
.
.
stamina pon dah kurang...naik tangga pun, dok mengah2 gitu
.
.
kalau dulu, siap angkat member lagi atas bahu ni
.
.pasang m-16 pon sekelip mata
.
.
.
.lari? perghhh! siap pecut2 lagi tu
.
.
.
nak masuk balik ke tak nak nihh
.
.
.
.bila tanya ayah
.

me :   "ayah, marziah nak masuk wataniah balik lah"
.
dad :   "kalau tak bagi pun, kamu masuk jugak..."
 .
me : hahahaha..."ye la, memang pun..
.
.
.tapi dalam hati ni, tak tahu lagi sebenarnya
.
.
bila tanya kawan2 office
.
.
member : kenapa nak masuk balik?
.
aku  : mar rindu la nak menembak...
.
.member : kalau cenggitu, pergi jela paintball...ape susahhh
.
.
.huhuuuu, ye tak ye..
.
.
tapi
.
.
.
nota drumstick : susahnya nak buat keputusan
.
.
.

2 di lubuk hati kamu:

Black Moon said... Reply To This Comment

pergh... silap jawatan laaaa.. cayok2 mane tau blh tembak kancil :D

miz marikh said... Reply To This Comment

tembak rimau pon bolehhh...=p

Post a Comment

dlm hati korang?