Wednesday, January 12, 2011

kenapa sekarang?

dapat ole-ole dari sabah yey!
.
.
erkkk! dapat ke wei, miz marikh oii
.
.
.
ok ok..
.
.
aku mintak sebenarnya
.
.
.
tapi tapi
.
.
huuuu
.
.
rasa bersalah pon ade
.
.
kenal pon dak
.
sua muka pon dak
.
.
.
boleh pulak aku mintak ole-ole
.
.
errr..lebih kurang la kan, ole2 dlm sampul kaler putih siap cop k***n lg tuh..hahahah
.
malunya! larikkk!!
.
.
oh! kamu, terima kasih banyak-banyak ya
.
.
aku tak tahu la, kamu 'terpaksa beli ke?
..
.
ke kamu memang ingat kat aku wei??
.
.
tidakkk!! larikkk! sambil tutup muka!!
.
.
 minta2..oh! tidak! itu bukan aku la...cam mana boleh buruk laku tetiba ntah..adess!

terperasan la pulokk
.
.
foooh~
kuar gak citer nih..ayooo!
.
.
.
errrr..aku ingat lagi tarikh dapat ole-ole
.
.
22 disember 2010
.
.
terima kasih
.
dengan muka tak malunya, aku dah pakai
.
.
tqvm
.
wink!
.
sori!
.

0 di lubuk hati kamu:

Post a Comment

dlm hati korang?