Tuesday, November 9, 2010

mak dan ayah miz_marikh...

ayah miz_marikh
.
.
ayah aku bawak teksi
.
.
petang tadi, beliau balik dari kerja bawak biskut tiger
.
ala, yang petak2 segiempat tepat tu..
.
.
beliau makan
.
bagi kat cucu beliau sikit
.
tak boleh jadi nih
.
"meh ayah, nak sikit"
.
.
hehehe
.
..
.
-stop-
.
beliau balik dari surau, lepas maghrib
.
.
dok habaq kat aku ka tanya ka, kompius aku
.
.
" hancur biskut ni nak......"
.
.
uik?
dalam kepala aku, dok teringat
.
.
." lorrrrr, mana tak hancur biskut tu ayah...letak bawah kerusi yang kita dok duduk2 "
.
.
..
mak miz_marikh
.
.
aku dok layan 'muka buku nih'
.
." mak, mak, gambar cheese kek ni, nyah dah upload"
.
.
"nampak seri kek ni, sebab kakak kau letak ape tu, blackberry, ha, blackberry"
.
.
"eiii, yang tu handphone la mak, blueberry la...heheheee"
.
.
.
ades~
.
.
luv u mak, luv u ayah
.
.
thank you for everything
.
.


0 di lubuk hati kamu:

Post a Comment

dlm hati korang?