Tuesday, November 3, 2009

kenapa aku camni????




.
.
.
.
rasa rendah diri yang amat-amat
.
amat sekali
.
.
silap aku gak
.
.
macam mana tak perasan, yang aku
pakai baju yang dah nak terbelah ni?
.
.
aku mana ada baju yang lain
.
.
rasa macam, semua orang tengok baju yang aku pakai.
.
.hello!
.
.
baju aku bukannya cantik pon
.
.
.
tok sah la tengok-tengok..
.
.
.
.
ke, aku yang perasan
.
.
.
siapa yang nak jeling-jeling kat ko
.
.
.
.
.
.
a'ah ek..
.
.
.
siapa?
.
.
muka dah la tak bermekap
.
.
gaya dah la tak ada
.
.
raut wajah pon biasa-biasa je
walau takda cacat cela nya
.
.
.
oh!
.
.
ok.
.
.
.
ada gak sikit-sikit parut jerawat
.
.
.
.
.
kasut pon cam dah nak terkopek bajunya
.
.
kenapa ngan aku ni...
.
.
patutla ada sorang en.h ni cakap
.
.
.
ko ni kan, kena pergi grooming la..( dalam nada gurauan)
.
.
.
ok.
.
aku boleh terima ayat tu..
.
sebab..
.
.
.
.
.
.
aku tau siapa aku.
.
.
.
nak bergaya boleh..
.
.
tapi duit kena kuar banyak la
.
.
.
nak melawa boleh..
..
.
.
tapi kne leburkan jongkong yang aku ada la
.
.
.
iskh.
.
.
payah la
.
.
.
boleh tak?
.
.
.
.
aku cam ni je?
.
..










nota drumstick : bila nak bergaya?

0 di lubuk hati kamu:

Post a Comment

dlm hati korang?