Friday, August 28, 2009

cik yg istimewa

"burrrrr...pagi-pagi dh hujan, sejuk woo"...
"mak cik, metro 1 ye..terima kasih.."
"lampu merah pulok...."
"huk aloh! kejadah manusia mana yang parking situ...cit!! aku geram! "
tet~ tet~ ( lampu hijau ) ..mari melintas...
sampai je seberang jalan, terus aku paut lengan dia......


"jom kak! menara ye...meh, jom...sini kak!, baik baik kak!
eh! sini kak, de barang kt lantai...
sampai dah...."  dekat je....


terima kasih ye.. kata dia


sama-sama ( dalam hati je )


ok..trus aku lepaskan lengan die...
aku pun terus jalan menonong.....


GANG! eh sini kak ( akak guard jerit )
ak pon pandang kat belakang...
" alamak! akak td terlanggar tong sampah la pulok!, tadi  dh terlanggar kereta, terlanggar signage...huhu, siannyer...sori kak ye....
.
.
.
..
.
.
.
.


..
pssst: cuba korang buat macam gmabar kat atas tu...pastu jalan.. jalan...jalan..ape yang korang rase...seram? takut?......renung-renungkanlah.. ( aku pon.....x nak buat )

0 di lubuk hati kamu:

Post a Comment

dlm hati korang?