Friday, May 27, 2016

hari terakhir

bismillahirrahmanirrahim...
.
.
In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful
.
.
.
alhamdulillah 
genap 2 tahun, sudah tiba saat aku pula keluar dari tempurung aku ni
.
ye, pejabat aku ni bolat comey macam tempurung =p
.
dannnnn
.
.
lega ke dapat keluar tempurung tu?
.
ntah le
.
.
bukit keluang, terengganu 
.
.
apa pon skop kerja yang mendatang, insyAllah aku cuba paksa dan cuba untuk terima
bersyukurlah, awok tu ade kerja
.
.
bersyukurla tiap2 bulan awok dapat gaji
.
bersyukur
dan terus bersyukur
.
.
bersyukur, awok masih ada disini,masih ada di dunia ini
untuk awok baiki diri
 . 
 tapiharus diingatkan, 
untuk diri sendiri  yang sentiasa lupa
.
apapun yang kita buat adalah lillahitaala
.
.
.
pssttt: 
hari ini ada kempen menderma darah kat office aku ni. memanggg rasa nak derma darah, tapi tu laaaa
.
keadaan tak mengizinkan
.
berat badan kurang.puahahahaha! (den tak kuatttt!)

7 di lubuk hati kamu:

! Arjunakirana ! said... Reply To This Comment

wakakakakaka.... tak layak derma darah... jangan pulak derma benda lain sudah... hehehehehe

fashionGuru said... Reply To This Comment

Very good and intersting blog... I liked the post...

Also check my blog : Fashion Guru

Abdullah said... Reply To This Comment

Lovely pictures.
Regards.
promoswithin.com
coopanz.com
savingjet.com

عبده العمراوى said... Reply To This Comment


شركة كشف تسربات المياه بالدمام
شركة مكافحة الفئران بالهفوف

eltamaz elmithaly said... Reply To This Comment


الخدمات المنزلية بمدينة القطيف 0551844053


شركة تنظيف منازل بالقطيف
شركة تسليك مجارى بالقطيف
شركة مكافحة حشرات بالقطيف
شركة مكافحة النمل الابيض بالقطيف
شركة تنظيف سجاد بالقطيف
شركة تنظيف فلل بالقطيف
شركة كشف تسربات المياه بالقطيف
شركة تنظيف شقق بالقطيف
شركة تنظيف مجالس بالقطيف
شركة تنظيف بالقطيف

sriselvalakshmi said... Reply To This Comment

Good Information.Thanks for sharing this Information
namakkal egg suppliers
egg wholesalers namakkal

Anonymous said... Reply To This Comment

IDEA DESIGN TV Kabinet PILIHAN RAMAI.
51 IDEA DESIGN Kabinet TV PILIHAN RAMAI

Post a Comment

dlm hati korang?